Warto zwrócić uwagę, że dla linii nr 11 i 17 wytyczono objazdy w innej części miasta. Ma to związek z remontem skrzyżowania ul. Piłsudskiego ze Świdnicką. Natomiast nr 23 ma zmienioną trasę ze względu na remont torowiska w ul. Legnickiej.
Mały remont był konieczny
Na moście ekipy budowlane wymieniły nawierzchnię z kostki oraz torowisko w kierunku pl. Bema. Most pozostawał otwarty dla rowerzystów i pieszych. Nie mogły po nim jeździć samochody oraz oczywiście wspomniane tramwaje. Wrócą na Piaskowy od pierwszych porannych kursów 29 lipca. Do piątku będą jeszcze jeździć objazdami, których trasy prezentujemy na mapie:

Pilne naprawy były konieczne, aby mogła zostać zachowana ciągłość komunikacji miejskiej na moście. Gdyby nie ta interwencja, musiałby zostać zamknięty dla ruchu tramwajowego. Ewa Mazur, Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta.
Powstaje projekt dużego remontu
Ewa Mazur przewiduje, że remont kapitalny mostu Piaskowego rozpocznie się najwcześniej w 2025 roku. Projektowanie potrwa przynajmniej rok. Następnie ZDiUM będzie musiał wyłonić w przetargu wykonawcę. Projekt kosztuje niespełna 600 tys. zł, a wykonuje go wrocławska spółka Yle Inżynierowie.
Most Piaskowy to najstarszy most żelazny we Wrocławiu. Wybudowano go w 1861 roku według projektu Ernsta Ubera. Współczesna konstrukcja jest jednoprzęsłowa i nitowana. Tramwaje elektryczne przeprawiają się nim od 1893 roku.