Tak Fredruś wyglądał przed remontem.

Pierwszy etap prac. Wrzesień - październik 2020
Pierwszy etap remontu Fredrusia objął demontaż podwozia i nadwozia, posadowienie nadwozia na tymczasowej ramie oraz remont właściwej ramy autobusu (piaskowanie, wymianę uszkodzonych elementów, zabezpieczenie antykorozyjne).

Drugi etap remontu. Październik - grudzień 2020
Objął naprawę podzespołów mechanicznych: przegląd i naprawę silnika, regenerację skrzyni biegów, układu hamulcowego i pneumatycznego, chłodzenia, zawieszenia, wału napędowego, tylnego mostu, układu kierowniczego, wymianę sprzęgła. Naprawiona została także instalacja elektryczna (alternator, rozrusznik, akumulatory), a koła autobusu otrzymały nowe ogumienie.


Trzeci etap remontu przeprowadzony w 2021 roku
Wiosną 2021 roku nadeszła kolej na nadwozie. Oblachowanie wymagało wymiany niemal w całości, a wnętrze autobusu przypominało pobojowisko. Drewniana podłoga zbutwiała, wyścielenia ścian były zniszczone, fotele i pulpit kierowcy wymagały gruntownego remontu.
Nadwozie rozebrano do szkieletu i wypiaskowano. Po odbudowie oblachowania, nadwozie zamontowano z powrotem na podwoziu. Fredrusiowi przywrócono także czerwono-żółte malowanie.
Odremontowany kabriolet zadebiutował przed publicznością 18 września, podczas Dni Otwartych Zajezdni Popowice. W połowie grudnia przeszedł ostateczny odbiór.