Buda wagonu w latach dziewięćdziesiątych została odnaleziona w podwrocławskim Smolcu na ogródkach działkowych.
Pierwszy etap odbudowy realizowany był w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego w roku 2013 podczas którego dokonano renowacji nadwozia tramwaju.
W roku 2018 realizowany był drugi etap odbudowy wagonu. Prace polegały na renowacji podwozia czteroosiowego wagonu na podstawie zachowanych elementów dwóch oryginalnych skrętnych wózków, połączenia nadwozia oraz podwozia wagonu a także przywróceniu sprawności mechanicznej wagonu.
W roku 2019 realizowany był trzeci etap odbudowy, który polegał na odtworzeniu instalacji elektrycznej, uzupełnieniach i konserwacji oraz montażu nastawników a także dostosowaniu ich do przywróconego kształtu pomostów. Etap trzeci doprowadził do elektrycznego uruchomienie wagonu.
W 2020 roku zadanie polegało na wzmocnieniu pomostów, wykonaniu wnętrza oraz oszkleniu wagonu.

W 2021 roku prace obejmowały lakierowanie poszycia (wraz z wykonaniem ornamentów i oznaczeń), odtworzenie blaszanej falbany otaczającej dach świetlika, wykonanie tablic oraz szereg innych prac wykończeniowych.
